miercuri, 2 februarie 2011

Replici memorabile [ part III ]

Am avut discutia urmatoare acum 2 luni cu un om care pe vremea aceea imi era atat de apropiat incat puteam vorbi cu el orice porcarie si puteam sa radem impreuna ore in sir. Uneori stiam ce gandeste fara sa fie nevoie sa-l intreb... si uneori reusea sa-mi termine propozitiile, stiind exact ce vroiam sa spun.
In seara respectiva, ne-am nimerit in mijlocul unei discutii despre trecut: oameni care au fost in viata noastra, relatii, prietenii si altele. Eu avand o istorie bogata si nefericita in ceea ce priveste capitolul relatii, eram curioasa sa stiu care era situatia lui.

Asa ca il intreb:
"Auzi... da' tu i-ai zis vreodata unei tipe ca o iubesti?"

El, in stilul lui inconfundabil, defensiv, dar glumind, cu un zambet ironic pe fata, raspunde:
"I do NOT speak to women that way, Laura!"

Replica lui m-a dat pe spate si am ras pana nu am mai putut!

P.S. : Mi-e dor de discutiile noastre...

5 comentarii:

  1. Buna!Azi ti-am descoperit blogul.Imi place!Am si eu un blog pe wordpress.Vrei sa te uiti si sa-ti dai o perere,te rog?Adresa este bianca2b.wordpress.com.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariile lasate pe blog. Am vrut sa-ti las si eu cateva comentarii pe ici pe colo insa nu am gasit nimic inteligent sa-ti scriu si decat sa aberez mai bine o las moarta. Oricum imi place blogul tau si mult succes in tot ce ti-ai propus sa realizezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult, Andreea :)
    si mie imi place mult blogul tau, se pare ca avem gusturi foarte asemanatoare in materie de carti si chiar m-am apucat sa citesc cateva la recomandarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur, sper ca recomandarile mele in materie de carti sa-ti fie de folos si de acum incolo.

    RăspundețiȘtergere