miercuri, 27 octombrie 2010

Replici memorabile [ part I ]

Am sa incep o rubrica speciala cu replici memorabile pe care le-am auzit de-a lungul vremii de la diversi prieteni.

Eram cu un fost prieten in firobuz. Aglomeratie, zgomot, nasol.. Telefonul tipului aparent suna, dar noi nu auzim, pentru ca telefonul lui suna foarte incet si vibra dar nu prea. Era frig si tipul purta pantaloni grosi de piele, prin care se simteau si mai putin vibratiile telefonului.
Coboram din fir, moment in care constata ca are un apel ratat. Suna inapoi. Conversatie:

"Te-am sunat, dar nu ai raspuns."
"Pai nu te-am auzit ca eram in pantaloni de piele."

Scoasa din context, replica nu are absolut niciun sens, ceea ce o face groaznic de amuzanta si, in concluzie, memorabila.

2 comentarii:

  1. Interesant si memorabil. Am si eu cateva fraze de care m-am minunat si cand o sa ajung iar pe aici, o sa postez.

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur. posteaza oricand ;) s-ar putea chiar sa fac o rubrica cu guest posts daca va fi cineva interesat :)

    RăspundețiȘtergere