marți, 26 octombrie 2010

Mi-e dor de inspiratie

Citeam blogurile diversilor prieteni, pentru ca imi place sa vad ce gandesc oamenii pe care ii cunosc, si am realizat niste chestii. Cea mai importanta din ele e ca nu mai am inspiratie. Deloc.

Mi-e dor sa fiu atat de fericita sau atat de trista incat sa pot scrie cum scriam inainte.. sa-mi curga sentimentele din varfurile degetelor pe tastatura si sa ramana acolo. Odata, de mult, puteam sa fac asta. Stiam sa ma joc cu cuvintele. Stiam sa pun o virgula intre un sentiment si o lacrima, ca sa ii opresc pentru o clipa caderea. Gandeam in pagina, reusind sa umplu mintal randurile inguste din agenda mea cand nu aveam chef sa scriu.
Oare stiam sa simt altfel? Sau stiam sa gandesc altfel?
Poate aveam prea mult timp liber.
As vrea sa ma intorc in urma cu 3 ani.. Sa simt ce simt acum, dar sa ma exprim ca atunci. Ce vremuri erau acelea, cand stateam treaza pana la 7 dimineata ca sa-mi organizez gandurile cu pixul... Acum totul e haotic si stau treaza nu pentru ca vreau, ci pentru ca nu pot adormi.

Daca m-as intoarce in timp, ti-as scrie cu rabdare si cu cuvinte frumoase tot ce simt si cum simt si de ce simt. Ti-as spune in metafore si epitete ca esti viata mea si as gasi o replica mai putin banala decat "Mi-e dor de tine!"...
Dar nu pot sa ma intorc in timp. Si nu am inspiratie. Si nu mai stiu sa scriu frumos.
Asa ca... Ce pot spune?
Te iubesc. Pentru ca te iubesc si atat.

4 comentarii:

  1. Stiu cum ii momentul ala in care pur si simplu nu poti scrie nimic. Il am si eu cateva luni uneori apoi revin cu o scriere[sau ami multe], dupa care iarasi cateva luni pauza. Incercam sa ma fortez sa scriu in lunile alea dar iesea un cacat mai mare decat scrierile mele actuale asa ca o lasam balta.
    Deci nu mai cauta asta. O sa vina de la sine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ce spui, dar n-a mai venit de atata vreme... tu stii ce si cum scriam eu inainte. acum, nici daca viata mea ar depinde de asta nu as mai reusi

    RăspundețiȘtergere
  3. Da stiu.
    Dar nu ai de unde sti ce se va intampla maine de exemplu, ca sa poti spune ca nu vei mai reusi. Suna prea extremist.
    Va veni daca trebuie sa vina. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. de obicei scriam bine cand eram super super super deprimata.. am si acum momente in genul "bag picioarele, I give up" cand stau si plang si nu ma misc din pat zile intregi.. dar atunci numai de scris nu imi arde.. singura chestie prin care pot sa ma mai exprim e fotografia..

    RăspundețiȘtergere