sâmbătă, 13 noiembrie 2010

A.

Mai tii minte cum era? Si cum eram? Cum vorbeam ore intregi despre tot si toate fara sa ramanem vreodata fara subiect de discutie? Mai stii cum imparteam absolut tot?
Mai stii cand ma iubeai? Si cand te iubeam si eu pe tine?
Am inceput sa imi aduc aminte tot.. si poate sa-mi fie dor. De zilele bune.. de zilele de la inceput.. cand o ora petrecuta la un ceai era la fel de interesanta ca o naopte petrecuta la un party. Si jocurile.. Si tot.. Tii minte ce porcarii mai faceam? Doai noi doua.. Si cat de bine era intr-o vreme.. Credeam ca va fi mereu asa.
Nu cred ca ma pot imagina avand cu altcineva discutiile pe care le-am avut cu tine. Mai stii cand eram trista pentru ca simteam ca ii insel pe Metallica cu Cruxshadows?
M-ai tinut de mana de multe ori cand aveam nevoie si m-ai ajutat sa trec peste multe lucruri peste care nu as fi reusit sa trec singura. Era inceputul.. Era frumos..

Si pe de alta parte.. Mai stii cat de mult am plans? Si cat am suferit din cauza ta? Din cauza ca tu aveai mereu nevoie sa ai dreptate, indiferent cate persoane raneai? Tii minte cum veneam mereu inapoi la tine dupa ce ne certam? Apoi era bine... Apoi era din nou rau... Si cand n-am mai venit inapoi.
Si cata vreme a trecut...

Sunt confuza.

5 comentarii:

  1. Oamwenii vin si pleaca, asta e viata. Unii iti lasa ceva, altii nu.
    Mi s-a intamplat si mie cu multa lume si o sa se mai intample oricum, oricat ai incerca sa tii o persoana in viata ta.
    Eh...

    RăspundețiȘtergere
  2. Deschizi o doza de Red's si se rezolva, si daca tot asa e seamna ca trebuie sa mai deschizi una:)....Si daca ramai fara, atunci suni si-ti mai fac rost...Ori te poti lua dupa profesionisti(When u feel sad, to cheer up just go to the mirror and say, "damn I am really so cute". U will overcome your sadness. But don't make this a habit, cause liars go to hell).

    RăspundețiȘtergere
  3. Life is a whore anyway...uneori e asa de bine sa fii varza la capitolul "increderea in oameni".

    O sa mai trec pe-aici ca mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca ti-a placut :)
    si da.. Redd's suna bine, dar nu rezolva prea multe

    RăspundețiȘtergere