miercuri, 17 noiembrie 2010

Chestionarul lui Bernard Pivot

Am gasit acest chestionar pe unul din blogurile mele preferate si mi s-a parut simplu, dar totusi interesant. Ca sa se inteleaga o chestie: am o fixatie pe a cunoaste oamenii prin multe intrebari, de multe ori fara prea mare relevanta. Cand ma intereseaza un om, sunt in stare sa pun cele mai dubioase intrebari pentru a afla cele mai mici detalii despre gandirea sau personalitatea individului.
Asa ca, daca intereseaza pe cineva ce am eu de spus aici, urmeaza chestionarul:

1. Care este cuvantul favorit?
Pai.. nu stiu daca pot sa-l numesc 'favorit', dar cu siguranta e cuvantul care ma caracterizeaza cel mai bine, si anume "confuza".

2. Care este cuvantul cel mai putin favorit?
Sunt o gramada. Am liste intregi de cuvinte pe care nu le suport. Incercati, intr-o perioada de plictiseala maxima, sa luati un cuvant si sa-l repetati im minte de atatea ori pana se goleste de orice semnificatie si ramaneti doar cu sunetele care il formeza. O sa vedeti cat de idioate sunt anumite cuvinte. Momentan imi vine in minte "strasnic".

3. Ce va face placere in mod deosebit?
Exista o vreme cand orice lucru, cat de mic si de neimportant, putea sa ma faca fericita si sa imi faca placere. Vremea respectiva s-a cam dus.. Dar, lucru universal valabil: de cand ma stiu am adorat iarna si zapada. Iarna ma simt ca un copil mic si fericit care urmareste sa cale zapada in locurile in care nu a fost calcata, sa scoata limba pentru a prinde fulgii care cad, sa se tavaleasca in zapada cu prietenii si sa se plimbe prin oras exclamand "woaaa!!" la orice pas. Asta imi face placere in mod deosebit.

4. Ce va displace cel mai mult?
Imi displace sa fiu stresata de catre cineva. E suficient ca ma stresez singura cu o gramada de lucruri, imi setez standarde inalte si imi impun limite pe care trebuie mereu sa le depasesc. Nu mai am nevoie si de indivizi care sa vrea mereu ceva de la mine sau care sa ma sune non stop [ PS: daca nu raspund la telefon nu inseamna ca l-am uitat acasa, ca nu am auzit ca suna, ca nu eram prin preajma etc, ci inseamna ca pur si simplu nu vreau sa raspund! ]. Nu suport sa imi fac programul in functie de altcineva si mai ales nu in functie de oameni de genul asta.

5. Care e injuratura favorita?
Nu cred ca o sa ma pot lasa niciodata de "fuck you" si de "idiot". Orice persoana care ma va enerva suficient la un momentdat va primi temporar apelativul de idiot. Fie ca acea persoana e un necunoscut, fie ca e prietenul meu cel mai bun, pe moment, va fi desemnat idiot.

6. Ce sunet va place?
The Cruxshadows. Sunetul fiecarei piese a acestei trupe e orgasm auditiv pentru mine. Unii nu au inteles cum pot simti asemenea emotii puternice pentru o formatie. Pacat... E un sentiment extraordinar: sa auzi cum altcineva exprima emotiile pe care tu le simti in clipa aceea, sa iubesti ceva ce stii ca nu te va dezamagi, sa te pierzi in sunet si versuri...

7. Ce sunet/zgomot va displace?
Nu pot sa suport urlatul/tipatul/zbieratul/plansul copiilor mici. Prefer sa aud un cor de vuvuzele langa urechea mea decat un plod urland/tipand/zbierand/plangand.

8. Ce alta profesie v-ar placea sa practicati?
Pai.. Avand in vedere ca momentan nu am o profesie, nu se poate pune problema de 'alta'. Deci am sa ma leg strict de profesia pe care o voi practica in viitor, si anume cea de psihiatru. Acela va fi raiul meu. Dupa mine, nu exista domeniu mai interesant si mai fascinant in intreg universul. Mintea omului e oricum ceva abstract si unic de la individ la individ.. Daca mai e si defecta, cu atat mai palpitant!

9. Ce profesie nu ati practica nici in ruptul capului?
Nu as putea vreodata sa fiu educatoare, invatatoare, profesoara sau orice implica lucrul cu copiii. Duc lipsa crunta de rabdare si.. pur si simplu ii urasc.

10. Daca Raiul exista, ce ati dori sa va spuna Domnul cand ajungeti la Portile Raiului?
... Dar nu exista. Am sa ma abtin sa dezbat probleme de religie/ateism aici.


Daca doreste cineva sa raspunda la aceste intrebari, puteti raspunde in comentarii. Sau daca aveti blog si doriti sa preluati chestionarul, lasati-mi si mie linkurile voastre ca sa citesc si alte raspunsuri.


Un comentariu:

  1. http://schwarzer-wolf.blogspot.com/2010/11/chestionarul-lui-bernard-pivot.html



    Ma plictiseam rau deci am raspuns. :))

    RăspundețiȘtergere