marți, 15 februarie 2011

Femei care ma inspira

Dupa ce am vazut pe blogul Alexandrei o lista cu oameni deosebiti pentru ea, oameni care o inspira si care inseamna mult pentru ea din diverse motive, m-am gandit sa fac si eu o asemenea lista.
Ca sa fiu o doamna, incep cu femeile care au avut sau inca au o puternica influenta asupra mea.


Anne Rice, o femeie a carei literatura m-a marcat din secunda in care am luat prima data in mana 'Interviu cu un Vampir'.. am citit cartile ei cu cea mai mare placere, chiar de mai multe ori. Ea primeste din partea mea detasat titlul de cea mai buna scriitoare, fiind o femeie care, prin cartile ei, mi-a raspuns la anumite intrebari despre natura umana si mi-a ridicat altele, care inca isi cauta raspuns.



Richelle Mead este alta autoare care m-a impresionat, desi probabil la prima vedere nu m-as fi asteptat. Ea a scris seria 'Vampire Academy', una din cele mai dragi mie. A creat niste personaje cu care ma identific mai bine decat as fi crezut, personaje in care m-am regasit, personaje ale caror dileme le simteam prin prisma propriei experiente... Am iubit, am suferit, am stat ca pe ace urmarind aventurile lui Rose, Lista, Dimitri, Adrian si toti ceilalti.



Iubirea mea eterna, Kirsten Dunst! Cea mai frumoasa si cea mai talentata femeie de pe planeta. Consider ca orice actrita ar trebui sa se mai nasca de 2 ori ca sa poata ajunge la talentul ei. Actrita, model si cantareata [ cu o voce superba! ], Kirsten nu va fi intrecuta de nimeni in ceea ce priveste admiratia mea pentru o femeie.



Dupa prima piesa Evanescence pe care am auzit-o pe MTV acum cativa ani, Amy Lee mi-a ramas in inima. Vocea ei e una din cele mai deosebite pe care le-am auzit, incarcata de forta si emotie. Pe langa asta, e o femeie frumoasa si cu atitudine, fapt de admirat la oricine.



Intotdeauna mi-a placut de Avril. Mi-a placut stilul ei copilaros de adolescenta rebela, mi-a placut cum s-a maturizat si cum acest lucru si-a pus amprenta asupra muzicii ei. Avril e de o frumusete rara, dupa parerea mea, iar muzica ei are de obicei puterea de a ma scoate din niste stari foarte proaste.. sau, din contra, de a ma ajuta sa-mi sarbatoresc momentele fericite. Astept cu nerabdare noul eu album.



Annie Lebovitz este o cunoscuta si controversata fotografa, care impresioneaza si socheaza in acelasi timp prim imaginile pe care le surprinde. A fotografiat persoane celebre, munca ei ajungand sa fie foarte apreciata in domeniu. Ca o pasionata a fotografiei, lucrarile ei ma surprind de fiecare data cand le privesc. O apreciez mult pentru creativitatea si tehnica sa, iar frumusetea pe care o evoca prin imagine este una fara termen de comparatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu