miercuri, 17 noiembrie 2010

Anunt Important!!

Intorducere: Eu nu prea mai ascult metal. Nu ma mai 'satisface' ca inainte. Totusi... exista cateva [ putine ] formatii care imi sunt in continuare foarte foarte dragi si pe care le ascult cu mare placere. Una din aceste formatii este Children of Bodom.

Si acum anuntul important: Sfinte cacat, Children of Bodom vin in Romania!!!

Metalhead a anuntat oficial concertul de promovare al materialului discografic ce va aparea la inceputul anului 2011. Concertul va avea loc in data de 20 aprilie la Arenele Romane in Bucuresti [ evident *nervi* ]. Si... alaturi de Children of Bodom vor canta... Ensiferum!!!!!!! si Machinae Supremacy [ sincer, habar nu am cine sunt astia si nici nu ma intereseaza ]

[ link ]

Pretul biletelor si alte detalii vor fi anuntate in curand.

Deci... vreaaaaau!! Vreau sa am ocazia de a urla 'Blooddrunk' sau 'Follow the Reaper' sau 'Hate Me' din toti plamanii. Si evident vreau sa am ocazia de a saliva la vederea mirobolantului Alexi Laiho! *love*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu