miercuri, 17 noiembrie 2010

Mai mult decat muzica [ partea 1 ]

Fiindca traiesc prin muzica, am decis ca din cand in cand sa postez cateva din melodiile care imi gadila urechile in cel mai placut mod. Am descoperit multe din piesele pe care le ador pe blogurile sau paginile de feisbuc ale altor prieteni, asa ca ma gandeam sa intorc favoarea. Poate cuiva ii va placea ce postez eu aici [ si chiar sper asta :) ].

Astazi, DUBSTEP:



Flux Pavilion e o trupa pe care am descoperit-o cu putin timp in urma, dar piesa asta mi-a ramas blocata in minte foarte multa vreme. Ca informatie: am o fixatie cu vocile feminine pe orice fel de muzica electronica.



Mt Eden e o chestie foarte speciala. Pentru mine, este si va ramane cel mai bun dubstep. Ever. Exista multi artisti care produc acest gen de muzica si fiecare e deosebit in felul lui. Dar Eden a reusit sa ma impresioneze prin sound cum altii nu au facut-o. Mi-a fost greu sa decid care piesa sa o postez, dar am optat pentru silence pe motiv ca e mixata dupa Delerium, inca o formatie foarte draga mie. Pentru consumatorii genului si pentru cei care apreciaza 'ciudatenile' pe care le implica dub-ul, pot spune cu toata sinceritatea ca piesa asta are puterea de a va aduce niste stari de nedescris.
Recomand de asemenea Sierra Leone, Omen [ mix dupa Prodigy ] sau I'll Be There. Sau intreg albumul Mount Eden daca chiar v-a placut.



Sincer, pe 7 Keys nu ii prea cunosc. Insa exista compilatia Quantum Dubstep, care include aceasta piesa. E dincolo de puterea mea de intelegere cum e posibil pentru cineva sa creeze un sound atat de deosebit si chiar eteric.. Din nou voce feminina, care se pierde perfect printre oscilatiile ritmice. Chiar nu am ce comenta, e o piesa perfecta.


As fi vrut sa postez mai multe; totusi, ma limitez la 3, dar bune. Insa mi-ar placea daca cineva chiar ar asculta aceste 3 melodii si ar scrie niste pareri sau observatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu