marți, 30 noiembrie 2010

Replici memorabile [ part II ]

A fost odata ca niciodata, cand mama mea a intrat intr-o librarie, cu scopul de a-mi lua cadou o carte. Eu sunt fana inraita Anne Rice si am in plan ca pana la sfarsitul vietii sa am in biblioteca tot ce a scris dumneaei vreodata. Pe vremea aceea, cu destui ani in urma, abia ma apucasem de "Cronicile Vampirilor", deci nu apucasem sa-i toc mamei nervii in legatura cu acest subiect. In concluzie, mama nu stia ordinea cartilor din serie, gandindu-se ca oricare pe care o gaseste e buna. Si asa a si fost.
Si intra mama in librarie.. si se uita prin jur.. si se decide sa ceara ajutorul tanarului vanzator pentru a localiza cartile in cauza.

Si intreaba:
"Nu va suparati.. Ceva Anne Rice aveti?"
La care tipul, cu o mutra foarte confuza, raspunde, tot printr-o intrebare [ cretina ]:
"Da' cine a scris-o?"

Nu am stiut daca sa rad sau sa plang in momentul in care mi s-a povestit faza. Inca nu stiu. Cata prostie zace in capul unora... Sa zicem ca intelegeam daca era vorba de un om neavizat sau care ar fi putut aduce in discutie faptul ca nu e fan al genului sai orice altceva. Pentru ca de exemplu daca imi mentioneaza mie cineva vreun autor de SF [ gen pe care nu il inghit ], probabil nu voi sti cine e individul. Dar.. Esti angajat intr-o librarie futui! Putina cultura nu e necesara?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu