duminică, 5 decembrie 2010

Rezumatul unei seri de rahat

Hai in Life. Cand ajungeti? Vreau o Cuba! Ce bune sunt animatoarele.. Stiu ca nu semanam. Hai in Daos. Nu exista industrialisti in Timisoara! Ce cacat! Hai in Taine! E frig si tremur si mi-e bine. Era un banc fain, dar nu mi-l amintesc. Urasc sarbatorile si nu-mi place cum e decorat in centru. Avem loc? Pendulum!! Unde imi sunt tigarile? Pachetul era plin! Boule, lasa jos berea, ca nu-i a ta! Mai stai? Eu termin de baut. Dreaduri faine. Prea plin. Hai sus, e piesa noastra! Mi se rupe.. Vreau acasa.
Prodigy!! Inapoi in Life. Seara de cacat, weekend de cacat. SMS. Raspuns. Sa sun? Mai vreau o Cuba! Hai sa dansam! Da nu stiu pe asta.. Nu te aud! Jumate de ora in frig, in tricou. Nu-mi vine sa cred ca esti tu asta! E gata? De tot? Nu a fost vina mea! Ai minute pe Vodafone? Nu mai conteaza. Cum sa-mi vorbesti asa? Imi pasa! Nu ma duc sa dorm, vreau sa beau. Imi bagi Pendulum? Am fost o proasta de fiecare data! De ce plangi? Nu! Aveam ceva. Imi pare rau, regret enorm! De ce urli la mine? Pot sa-ti iau o tigara? Te-am pierdut? Adio, noapte buna!
Inca o Cuba, te rog! Fara gheata! Si acum una clasica.. Headbang!! Lumea se uita ciudat in jur. Muzica de Taine si loc de dansat. Inca mai plangi? Nu merita! Ba da. Ba nu. BA DA! Da' imi pui totusi Pendulum? Soramea vrea punga aia de pufuleti.. Ma ia. Stop! Cui ii tot scrii mesaje? Supergirls don't cry. Asta a fost razbunarea?
Imi amintesc tot. Te prefaci ca ti-e bine? Pot sa te sun? Taci!! Nu mai spune, ma doare!!! Copil? Mi-e dor. Egala cu zero. Cica conexiune. Tremur ca naiba. Unde-i sora-ta? La telefon, cred! Iti citeam gandurile. Din nou, nu a fost vina mea. Poate alta data?
Mai bei? Hai acasa.
Iar adorm pe Dub Fx? Arunca-mi in fata versul ala! Nu ai prins ideea. Nu te demachiezi? Mi-e lene.
11:30. Am supravietuit? Nu stiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu