duminică, 9 ianuarie 2011

Leapsa

Avand in vedere ca nu am niciun subiect inteligent care sa merite discutat, am imprumutat o leapsa de pe unul din blogurile pe care le urmaresc. Here goes:

SUNT: o contradictie cu picioare. De cele mai multe ori nu stiu ce vreau, iar uneori chiar daca stiu, interesele mele se bat cap in cap. Sunt aroganta, egoista, [ poate putin prea ] constienta de sine si foarte orgolioasa. Sunt emotiva si de cele mai multe ori singuratica. Cand nu sunt emotiva sau singuratica, sunt un party animal veritabil.

AS VREA: sa intru in vara la medicina, sa imi recuperez unii prieteni, sa ajung o data in viata la un concert Cruxshadows si unul Diary of Dreams, sa imi cumpar toate hainele preferate de la Spiral, sa am langa mine o persoana care sa ma iubeasca...

PASTREZ: biletul de la concertul Metallica plus cartela de metrou si pliculetul de zahar brun de la Hard Rock Cafe din ziua concertului

MI-AS FI DORIT: sa pot fi altfel uneori, sa nu pun mereu fericirea altora inainte de a mea, sa nu ma fi lasat calcata in picioare de anumite persoane din trecutul meu

NU IMI PLACE: caldura, muzica de proasta calitate, prostia, ignoranta, trezitul dimineata, mersul cu masina, fructele, gatitul

MA TEM: de orice forma posibila de insecta

AUD: muzica. Mereu muzica. Sunt dependenta de sunet si nu as putea desfasura unele din cele mai banale activitati zilnice daca nu as avea muzica pe fundal.

IMI PARE RAU: ca m-am tuns, ca abia prea tarziu am tinut piept unei persoane care m-a ranit, ca ma implic mereu in orice relatie inca de la inceput si de obicei iese prost, ca am profitat de o persoana foarte draga care tinea la mine

IMI PLACE: sa pierd vremea pe net, sa ascult muzica, sa citesc, sa ma uit la filme psihologice sau la filme cu Kirsten Dunst, sa fumez, sa fiu fotografiata, sa vorbesc despre mine

NU SUNT: competitiva, energica, rabdatoare

DANSEZ: mult si bine in fiecare saptamana, de obicei in Taine. Imi place sa dansez pe dnb sau pe industrial si nu as putea vreodata sa dansez pe muzica house.

CANT: mereu. Fredonez, mai bine zis. Cand stiu o melodie si imi place, nu ma pot abtine sa nu cant in paralel cu piesa respectiva.

NICIODATA: nu am sa imi mai permit mie insami sa am regrete

RAR: ies in oras in timpul zilei. Viata mea sociala are loc in weekenduri si noaptea

PLANG: din orice rahat, fie el complet nesemnificativ, atunci cand e vorba de o persoana pe care o iubesc

SUNT CONFUZA: mereu, mai ales cand e vorba de viata mea personala. Nu sunt in stare aproape niciodata sa iau o decizie legata de vreun tip/o tipa care imi place. Cand sunt 2 deodata e si mai groaznic.. si in cazul meu de obicei sunt vreo 2 deodata :)) [ ma refer strict emotional, nu va ganditi la altceva ]

AM NEVOIE: de muzica buna, de carti interesante, de prieteni buni, de conexiune permanenta la net

AR TREBUI: sa imi gasesc un job part-time

AS PUTEA: sa fac multe chestii daca as avea nervi, rabdare si motivatie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu