marți, 22 martie 2011

Invidia intre femei

Intotdeauna am evitat pe cat posibil sa am prietene de sex feminin si am preferat compania baietilor ca amici. Probabil alegerea mea de prieteni in loc de prietene a fost una inconstienta, dar pe zi ce trece mi se demonstreaza ca a fost una buna. Aici se exclud, bineinteles, acele foarte putine fete care inca imi sunt prietene adevarate; pe ele le iubesc. In schimb, pentru majoritatea populatiei feminine cu pretentii de amice: sunteti niste ipocrite. Probabil e ciudat ca o fata sa spuna asta, dar e curatul adevar.

O prietenie intre 2 fete/ femei se va termina mereu tragic. O femeie e capabila de manipulare, tradare, minciuna si iad psihologic la un nivel la care un barbat poate doar visa sa ajunga. Suntem niste fiinte afurisite care ne vom face mereu rau una alteia. De ce? De invidie!
Mi se pare mai mult decat josnic pentru o persoana sa barfeasca si sa invidieze fete cu care se pretinde a fi prietena, pentru simplul motiv ca ei nu i-au iesit socotelile asa bine ca celorlalte.

Aspectul este unul general, fara dubiu, iar uneori mi-e greu sa vorbesc abstract si nu vreau sa vorbesc concret pentru a nu rani pe nimeni sau pentru a nu ma cobori la nivelul lor. De data asta voi face o exceptie.

Domnisoara al carei nume nu il dau, nu crezi ca ar trebui sa iti revizuiesti putin comportamentul si sa ai grija pe cine barfesti si cu cine? Nu ti se pare exagerat sa arunci cuvinte jignitoare la adresa altora fara sa ai vreun argument? Comportarea ta dovedeste doar faptul ca esti o fiinta frustrata, rasfatata, care face totul doar de ochii lumii. Atat de mult iti pasa sa fii bagata in seama incat risti sa iti bati joc de niste persoane extraordinare, pe care nici nu le cunosti? Cine esti tu sa-ti permiti sa comentezi de prietenii altora doar pentru ca tu esti incapabila sa-ti gasesti unul?
Daca am avut vreodata o urma de respect pentru tine, sau pentru orice alta persoana ipocrita care face ceea ce faci tu, fii sigura ca nici urma aceea nu mai exista. De astazi inainte poti sa ma ignori atat pe mine, cat si pe ingerul de om pe care ti-ai permis sa-l numesti 'prost', pentru ca nu imi esti si nu imi vei mai fi vreodata prietena!

Deci da... prietenia cu un tip e mult mai sincera si mult mai simpla, iar posibilitatea unui scenariu in genul celui prezentat mai sus e aproape inexistenta.

2 comentarii:

  1. Oh, ce subiect! Unul spumos si pe cat de interesant pe atat de controversat... Eu ca baiat am multe fete care sunt numai amic. Imagineaza-ti ce probleme apar cand am o iubita...

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu exact cum e, pentru ca sunt in aceeasi situatie. de cand ma stiu, majoritatea prietenilor imi sunt baieti si se mai intampla sa am vreun iubit gelos care sa nu inteleaga chestia asta.

    RăspundețiȘtergere