duminică, 6 martie 2011

Noi inceputuri

"Inceputul unui nou capitol inseamna sfarsitul altuia."

Acesta e citatul care imi alerga prin minte de dimineata... Si adancindu-ma in ganduri, am ajuns sa imi pun intrebari. Daca o perioada s-a sfarsit, inseamna ca poate asa ar fi trebuit sa fie? Si cat de greu e sa treci peste un sfarsit dureros pentru a intoarce pagina si a incepe un nou capitol? De cele mai multe ori primul pas e cel mai greu. Dar ce urmeaza dupa primul pas?

Nu sunt o mare fana a schimbarii si nu am fost niciodata. Nu am rabdare si sunt egoista. Sunt insistenta, instabila, paranoica si nesigura. Nu comunic bine cu oamenii noi. Toate acestea sunt motive pentru care primul pas e mereu unul dificil. Iar pasii care urmeaza... Cine stie? Poate daca ai persoana potrivita langa tine, drumul devine mai usor.
Acum am facut primul pas. Un pas spre schimbare, spre uitare... Sa fiu atat de optimista incat sa spun ca e un pas spre fericire? Mi-as dori sa fie.

... Si mi-as dori sa umplu aceasta noua pagina cu zambete, saruturi, imbratisari si priviri ale ochilor tai blanzi.
Si mi-as dori sa fii in viata mea.

Dar astazi e doar primul pas. Astazi plang cu nostalgie pentru un sfarsit si zambesc fericita, spunand 'Buna!' unui nou inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu